O nákupu

Nákup v e-shopu je snadný. Vložíte zboží do košíku, ze kterého jej můžete kdykoliv odstranit. Vyplníte fakturační údaje a odešlete objednávku. Odesláním objednávky uzavřete kupní smlouvu. Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů bez udání důvodů, ale zboží musíte nejprve fyzicky převzít a zaplatit za něj. Nákup se řídí obchodními podmínkami, více o nich v sekci obchodní podmínky.

DOPRAVA
Zboží zasíláme prostřednictvím balíkového přepravce PPL za cenu Kč 135,-.
Můžete zvolit i Českou poštu za cenu Kč 158,-.
Pro menší zásilky do 5kg Zásilkovna za cenu Kč 95,-, pro zásilky od 5 do 10kg Kč 135,-.
K zásilkám na Slovensko je připočítáván příplatek Kč 100,-.

Přebíráte-li balíček od dopravce, vždy kontrolujte jeho neporušenost.
Pokud se vám bude zdát doručený balíček poškozený, okamžitě ho reklamujte přímo u dopravce.

OSOBNÍ ODBĚR
Osobního odběru můžete využít na Štěchově okr. Blansko, dále v Brně a v Holešově. Adresy míst odběru naleznete v sekci kontakty.
Termín odběru je vždy potvrzen e-mailem či telefonicky.

PLATBA
Platbu za zboží můžete provézt předem bankovním převodem nebo dobírkou při doručení.
Poplatek za platbu při doručení - doběrečné je účtován ve výši Kč 39,-.
Dobírka na Slovensko je za cenu Kč 47,-.
Volbu učiníte v závěrečné fázi objednávky.

DODACÍ LHŮTY
Skladové zboží předáváme přepravci do 24 hodin.
Zboží co není skladem obvykle do týden. Případné delší lhůty jsou uváděny v poznámkách u zboží, zákazník je na tuto skutečnost upozorněn e-mailem či telefonicky do druhého dne.

VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete dle zákona bez udání důvodů vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí. Vrácené zboží musí být čisté a nepoškozené.
Dovoluje-li to povaha zboží, je možné dohodnou jeho výměnu.
V obou případech prosím váš úmysl avizujte předem e-mailem či telefonem.

REKLAMACE
Zboží poškozené dopravou prosím reklamujte přímo u dopravce. Dopravce je proti těmto skutečnostem pojištěn a nemá nejmenší problém vaši reklamaci přijmout.
Zboží vadné, nefunkční či jinak závadné dodané v neporušené zásilce reklamujte vyplněním reklamačního formuláře, ten dostáváte přílohou při uzavření objednávky. Formulář zašlete na e-mailovou adresu či přiložte k zásilce. Zásilku odešlete do sídla firmy.
Doporučujeme v obou výše zmíněných případech učinit řádnou a podrobnou fotodokumentaci. Vyhnete se tak případným pozdějším nesrovnalostem.

GDPR
GDPR je Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, které v Česku a celé Evropské Unii vstoupilo v platnost 25. května 2018. Řeší to, kde jsou osobní údaje získávány, kde jsou shromažďovány, jak jsou chráněny, kdo všechno k nim má přístup, zda byl dán souhlas s jejich zpracováním nebo jestli nejsou poskytovány třetím stranám apod. Záměrem nařízení je dát lidem větší kontrolu nad tím, jak se s jejich daty nakládá.
Vytvoření a odeslání objednávky V našem e-shopu považujeme za Váš dobrovolný souhlas a zavazujeme se k tomu, že Vaše osobní údaje nebudou zneužity ani poskytnuty dalším osobám bez Vašeho vědomí. Více v patičce stránek.